Pages

Monday 23 April 2012

Transformasi


aku nak cerita pasal handset aku....

aku start pakai nset form 3 kot..... hahahahah
xingat ah....
aku start pakai guna NOKIA 3310....
nset legend ni.. mesti semua orang pernah pakai kan....

pastu aku bertukar ke NOKIA5210
ni nset kak aku dulu.. dia dapat nset baru...
aku upgrade kan nset aku lak....

ambik dia punya...
heheheh.....
nset ni boleh buka dua woo....
ganas wooo.. hahahahah


Nset NOKIA 1600...
ini aku ambik dari ma aku...
hehehe....
nset ni yang aku bawak kat seklah dan kena rampas jugak....
hahahahah
aku xtau apa dah jadi kat nset ni...
hehehehe...
masa pagi2 plak tu....
hahaha.. (gelak X ikhlas)


Ini nset pergh.. aku pangil  nset Daun..
sebab bentuk dia macam daun....
pastu aku banyak guna nset ni wat main geme jer..
sampai bateri kondem...
tapi ok lagi...  
sekarang ni key pad dia dah xjadi...
tapi still boleh guna lagi untuk  call..



NOKIA 5200.... Aku ambil dari adik aku....
hehehhe.....
Nset ni best sebab banyak lagu....
aku habiskan bateri sebab lagu jer....
boleh slide plak tu...
lu rosak merana nak baiki... 
ni aku bawak sem 1 first sekali masuk U....

NOKIA 2600 Classic...
ini dari ma aku...
aku guna bersama yang Nokia 5200
mase tu ade dua no celcom..
ini memang nak berbesej ni nset ni.. sampai sekarang aku maseh guna...
tapi bertukar housing jer la....
sekarang da jadi warna kuning...



Nia ku guna mase Sem 3 kot... 
Sony Erricson W???
aku x brape ingat ah model dia ni...
yang aku tau...
dia jenis walkman...
dan aku banyak dengar lagu....
dan Nset ni orang bagi ..
aku terima jer la..
untung sangat,,, hahahhaha
Ini Nset aku yang paling latest aku guna...
Sony Ericsson Elm..
memang smart ah...
aku x pilih yang touchscreen...
sebab aku x minat..
susah nak menaip....

Habis da..... Akan Datang.. Mungkin Ipad kot..... hahahahahahah
Tengok la mcam mana nanti...

*Asal boleh call dan terima call jadi la.... heeee

No comments:

Post a Comment