Pages

Friday 20 April 2012

Selamat Tinggal...

Haaa...... Jangan duk pikiaq aku nak balik rumah...... Aku ucapkan selamat tinggal kat satu softwareonline sal edit gambaq iaitu PICNIK.... First time aku guna Picnik masa aku sem 2.. aku tau ni dari akak senior yang sekalu koku pingpong... Picnik memang best... banyak application boleh guna pakai..... Aku selalu edit gambaq guna ni... tapi 19 ari bulan april.. Picnik mengucapkan Selamat Tinggal kepda penggunanya... sebabnya.. aku pun x sure sebab dia terangkan kot English.. Aku kalau English Memang ke belakang la aku.. hahahaha....












Jadi sekarang aku kena cari software online lain.... Sebelum Picnik ditutup,... Dia ada rekomenkan la.... satu software online... nama dia.. PICMONKEY... awat monyet ni... aku try la..... baru je lepas edit satu gambaq.... sebiji macam Picnik.... hoooooo.. Lega aku...... memang application lebih kurang jer ngan picnik.... Hahahahhahah...





Jadi.. dengan adanya Picmonkey ni.... bolehlah aku meneruskan Kerja editing yang x berfaedah tu.. hahhahahah....


sape nak cuba boleh la.....
Boleh tahan.....
hahahahhah (sukenye.. sukenye)





*Goodbye Picnik, Welcome PicMonkey... hehhehe

No comments:

Post a Comment