Pages

Sunday 22 April 2012

Beginilah caranya


Itu Tajuk lagu yang aku duk nyanyi dalam bilik da dekat seminngu da ni...
angpa try teka sape nyanyi.... hahahahah
jangan terkejut lak....
Shaheizy Sam & Yana Samsuddin
best gila ah lagu ni.. 
lirik simple.. mudah ikut..... hahaha


Yana & Sam

lagu ni adala OST filem Aku Ada, Kau ada??...
citer macam best jer...
xsilap aku 24 mei asenyer keluar...

Ni poster dia....

Ni lirik lagu Begini Caranya....

Aku Tak Bisa Menyatakan Perkataan
Kelu Lidah Bila Berdepan Kamu

Aku Percaya Pada Naluri Hatiku

Yang Nyata Sudah Ada Depan Mata

Tapi Aku Masih Belum Mengenalmu

Untuk Menikmati Rasa Sebenar-Benar Cinta

Aku Tahu Di Mana Nak Cari Cintamu

Di Sini Tak Mungkin Mengalah
Dengan Apa Yang Mendatang

Yang Ku Tahu

Kucuba Yang Terbaik Untukmu
Yang Indah Jadikan Kenangan
Yang Duka Perbetulkan

Begini Caranya Bagi Diriku

Caranya Bagi Diriku


* Terbaik

No comments:

Post a Comment