Pages

Monday 23 April 2012

Dapat jugak akhirnya.....

Salam semua....
apa yang dapat tu.... hehehe...
minggu lepas kan aku ade g interview untu keja kat MLNG...

Apakah MLNG?? 
MLNG adalah singkatan untuk Malaysian Liquified & Natural Gas...
hahaha... aku pun xtau ape sebenarnya tu...
aku try jer....

Pagi tadi aku bangun kul 10... (aku tido lewat.. ad kije skit,.. hahah)
ada 1 miskol, 2 mesej...
Miskol dari UPMKB.... Mesej dari Gelembong ngan teleng....
Sal Kerja tu ah....
DAPAT...!!!
Suh bgi saiz kasut , saiz baju ngan no akaun Cimb kat Kak Hairoon HEP.......

Fuh.. lega skit.... hahahah......

start kerja minggu depan 2 hari bulan....
bersama kawan2 rimbawan 25 aku...
Teleng,Gelembong,Bolos,Keantut,Saloi,Uu-Nyah dan
2 orang rimbawan 27 Ibuk & Koyoto
ada lagi 2 org kos lain.... aku x kenal sangat ..


* Syukur .. Alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment