Pages

Monday 16 April 2012

Pilihanku.....

Pilihan apakah itu.. hahahahha

ni pilihan u aku nak sambung degree.. kalau dapat la.....
hahahahhaha
tapi macam xdapat jer....
hahahhahah

Universiti Putra Malaysia


Ini memang u aku.. memang kena pilih .. apa aku pilih untuk U ni....
jeng3....

BACELOR SAINS TAMAN DAN REKREASI 
BACELOR SAINS PERHUTANAN 
 BACELOR SAINS (KESIHATAN PERSEKITARAN DAN PEKERJAAN) 
BACELOR SAINS BIOINDUSTRI

yang last sekali tu yang x boleh blah tu.....
nampak sangat nak dtg Bintulu balik.. hahahhah

Universiti Malaysia Terengganu


aku pilih u ni sebab dekat ngan negeri aku..
hahaha...
alasan yang x munasabah...
aku pilih progam....

SARJANA MUDA SAINS MAKANAN (PERKHIDMATAN MAKANAN DAN PEMAKANAN) 
SARJANA MUDA SAINS GUNAAN (PEMULIHARAAN DAN PENGURUSAN BIODIVERSITI)

Tu diaa....
aku pun xtau ape aku pilih tu...
hahaha


Last sekali

Universiti Malaysia Sabah


ini memang nak Melancong ni.. heheh..
aku pilih u  ni sebab memang ada perhutanan..
ok la...
makin jauh ah kalau dapat kat sini...

TAMAN ALAM SEMULAJADI DAN REKREASI UMS
PERHUTANAN TROPIKA ANTARABANGSA

lebih kurang ngan UPM ah aku pilih....


Jika tiada rezeki.....
emm..
jawabnya tanam anggur la....
kerja kat mane dulu....
em,mm....
KFC???? xminat aku....
Shopping Complex??? Plissssssssss (gaya menggedik)

*InsyaAllah..... adalah tu mana2 yang dapat tu.. Amin





2 comments:

  1. dpt ba tu nty...
    confirm kalau ko yakin..
    kalau dpt yg 1st,kita jumpa d sana...
    hrp sy juga dpt d sna..oho

    ReplyDelete
  2. sik pasti la.... Upm macam sik dapat jak.. kamek arap dapat umt...

    ReplyDelete