Pages

Friday 20 April 2012

Si Gadis Youtube

Post Kali ni aku nak cerita pasal Si Gadis Yotube..
jangan duk wat muka pelik noh... hang pa jangan ingat aku laki muka ganas x layan nyanyi ni....
hahahahah (Gelak macho)

Jom layan sapa yang aku minat....
Atis Youtube beb....

Ainan Tasneem Redzuan... umur 20 Tahun, belajaq kat UNIMAP.. tuuu diaaa.... jauh noh....ambik Kejuruteraan Bioproses.

Aku Suka Dia

Aku lihat dia di sana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba mengampirinya
Lalu aku menyapa dia


Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia


Bila dia, mendekati diriku,
Hatiku rasa sesuatu

Bila dia, senyum pada diriku

Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Ku terima satu nota..darimu..
Yang tertulis 'Aku suka kamu'

Akhirnya kini, ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia,
Menerima cinta darinya..
Aku suka dia..


Tasha Manshahar...  Nama penuh Nur Nadia Natasha Mohd Manshahar.... Comel namanya macam tuan dia kan.... Umur 20 tahun.. muda setahun ngan aku kot...  belajaq kat IPG Ilmu Khas Kuala Lumpur.. Cikgu nih... heheh

Be Mine
Bermula di Facebook
You IM I dulu taktahu malu
I malas nak layan
So I buat tak tahu
You terus cuba dan mencuba
Sehingga I jatuh cinta
Gatalnya diri you
Membuat I terjatuh
Bila kita dah start mengada
Kita selalu keluar sama
Borak panjang panjang
Makan dan tengok wayang

Sikit sikit je I merajuk
You selalu sabar pujuk
Tapi sebenarnya
I cuma test you saja
Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you
Dalam pada I gembira
Sometimes I feel so sad juga
Cause you dah berpunya
But I always want you to be mine forever
Please be mine forever


Last Sekali mestilah Najwa Latiff.... Nama sebenarnya adalah Imratu Najwa Abdul Latif... Budak sekolah lagi ni... Form 5 kat SMK(P) Temenggung Ibrahim, Batu Pahat.. Kecik2 da jadi artis .. Untungla.....


Kosong


Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu,
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedngkan kau juga begitu
Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong 2x
Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong 2x
Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau
berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar











Ramai lagi artis youtube ni.. tapi ramai yang pompuan yg lebih menonjol... Kalu korg nak cari lagi artis youtube g lain.. boleh la tengok, Ajek Hassan, Syed syamim, Diandra, banyak lagi.... ok...

*Belajar elok2..... hahhahaha

4 comments: