Pages

Wednesday 18 April 2012

Rileks la.....

Aku nak cerita skit sal kawan aku sorang ni.... (sebab dia pon ade post sal aku lam blog dia). hahahaha...
Aku selalu gaduh ah ngan dia.. tapi gaduh mulut jer la.. tapi ok jer... sampai satu tahap aku ada terasa gak ah... (senstif konon2 la)... heheheheh...

Dia ni cantik, pandai, suka duk bercerito.... tapi dia ni kalau dah  meroyan memang tahap kritikal.... aku tak tau ape masalah dia... hahah.. (aku bukan kutuk ang noh.. hahaha)...


Dia ni suko kat sorang laki ni.... tapi x pernah nak try.. tapi betul gak kan xkan perigi cari timba kan... aku xsure la ada orang tau lagi pasal ni... Macam aku sorg jer ni .. hahahahha..

aku nak tolong dia... tapi macam2 plak alasan dia.... kate da ade pakwe la, ade akak angkat la, kata ade org lain minat kat laki ni la.. banyak betul alasan dia.... hahahah... Aku nak tolong ko x nak plak.. Habislah meroyan ko tu.....aiyo.... budak tu jiran aku je kot.. jalan dua langkah aku boleh cakap.. Tapi xnak.....

Rileks la...

Ko tanya apa maksud Ego kan... ini maksud dia.. (aku cari dalam kamus dewan .. copy jer ni)


1. sifat-sifat seseorang sbg individu (kelakuannya, keupayaannya berfikir dsb); keperibadian. 
2 perasaan mementingkan diri atau menganggp diri sendiri lebih (mulia, istimewa dsb) drpd orang lain; perasaan megah akan diri sendiri: Dia tidak mengaku bersalah kerana ~nya terlalu tinggi. keegoan keadaan atau sifat mementingkan diri sendiri; sifat bermegah akan diri sendiri


persepsi seseorang tentang harga dirinya, yg seterusnya mempengaruhi keyakinan dirinya: dan sbg hamba yg sudah bebas kembali, ~nya datang, keperibadiannya tumbuh, sifatnya sbg manusia berkembang dan mengukuh kuat; beliau mengakui bahawa perasaan ~ny


*arap ko da faham ek.. hehehe....

3 comments:

  1. Itu namanya EGO yg bermaruahhh. Haruslah malu nk ckp yg kite ad pasaan kat sum1. HEHE. Jgn tlg, sbb satu hari nnti, bile perasaan cinta tu dah terlalu byk, dia sendiri yg akan nagku kat laki tuuuu :D

    ReplyDelete
  2. Amboi.. back up nampak.... xpa.... aku pun ase cam tu.... (bakpo aku kecek lua ngan mu ni.. hhah)

    ReplyDelete
  3. HAHAHA, terase ingin bekap makhluk sejenis. BHAHAHAHA,
    aku ponm kencek lua nissss, HAHAS!

    ReplyDelete