Pages

Friday 13 April 2012

Niiiii Diaaaaaaaaaa!!!!

ado tiga barang aku sayang......

EMORAT
SUN-MARK
MAEL


...................

Pe ke benda la menatang semua ni......

Emorat ni laptop aku........
hahahaha.....
pelik jer nama EMORAT
aku saja bg nama camtu....
sem dua lagi aku duk guna menatang ni.....
COMPAQ 510...
tapi yang sedih la ni nya...
speaker dia rosak...
keybord xleh guna...
screen da terkopak da....
aiyoooo.....
banyak gila masalah.......




Sum-Mark ni pulok DSLR aku...
memg gila ah kumpul duit nak beli menatang ni..
pinjam ngan ma sendiri...
sem empat akhirnya aku dapat guna...
Model NIKON D3100...
Plan nak wat cam Photographer bebas....
heheheheh...
tapi macam Emorat gak.......
Sekarg ia berada di  wad icu....
dan aku xcukup duit nak rawat dia..
(sedih..._)





Ni last Mael....
ni motor aku...
aku da x guna dia hampir 9 bulan da...
duk kat umah aku...
lam gila ah x naik...
lu aku balik tiap hari aku guna....
xkira la jauh ke dekat ke...
konfem Mael akan diguna pakai......
Ni laen skit...
Mael xpernah rosak...
hahahahahahah
Xpernah lagi antar bengkel;......
hahahahaha
(bangga)
135 LC...
DBK 3569
aku suka no plat dia ...
Demo Budok Kelate!!!!!!


*yes... Post kedua aku!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment