Pages

Tuesday 17 April 2012

Tiada Motif....

Sebenarnya aku xtau apa nak tulis....
kalau berdasarkan gambar..
ini gambar masa g Amali Bersepadu kat Kuching...
Sebelah ni mase kat Serikin dengan Kicik....
memang sengaja diambil macam tu....
hahaha..
motifnya adalah kerana nak nampak macam bizi ah tempat ni... sempadan Indon ni....
Tapi aku tak beli satu pun barang kat sini...
sebab aku x pandai beli kat pasar macam ni....



Yahoo!!!!!!!!!
ap benda yang warna biru aku pegang tu.....
hahaha..
macam ijazah kan.....
tu sebenarnya Majalh Wisel Edisi EPL....
aku beli masa kat tempat ni la..
Tasik Biru, Bau....
Cantik tempat ni...
bekas lombong ape ntah....
aku pun x pasti..
tapi ade la kisah dia....
kenapa aku lompat???

sebab...........

TIADA SEBAB...
Memakai Baju Kuning,
Berseluar Hitam,
Memegang Sebiji Bola,
Berstokin,
Berkasut...

Takkan nak g berkebun kot.....

ni nak g main futsal..
Lawan Friendly ngan team cikgu.. (Maktab la)

macam Star tu.....
tapi ape yang nampak pelik ek...
aku pun ngah musykil.....
Huuurrrrmmmmmm...



*aaaaaaa... Esop Interview weh.....

No comments:

Post a Comment