Pages

Monday 17 September 2012

2 Bulan Tiada Perkhabaran

assalamualaikum..............

Lama kan..... hahaha... ... 
Sori la der... tak sentuh langsung kat adaapadengannama...

Ok.. apa terjadi kat aku selama 2 Bulan ni....
aku tak g mana-mana pun....
ada jer...
aku balik dari bintulu seminggu sebelum Puasa...
tolong kawan jaga KIOSK kat UPM BIntulu...
dapat la duit skit...

Raya terbaik Tahun ni.. 
hahah,,
dapat balik Perak..
g Terengganu...
dan sebagainya...

BACELOR SAINS TAMAN dAN REKREASI DI UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA...
Sambung lagi satu Tahap.....
Penat Betul....

KOLEj 13.. Kolej aku.... Depan dusun Durian...

sini Memang lain terus dari UPM BIntulu..
kadang2 terpikir nak balik Bintulu balik.. hahaha....

Hidup baru....

Ok la... Insyaallah... Aku akan Update dari masa yang akan datang lak...


No comments:

Post a Comment