Pages

Friday 1 June 2012

Usai Sudah

Apa yang Usai...
Tempoh aku bekerja di Malaysia LNG telah berakhir,...
Walaupun sebulan jer....
Alhamdulillah.. dapat Pengalaman baru...


3 orang budak Mental
Gen, Steph, Ren
Si Data Entry.. Cindy..
Fokus...
Kiteorg Start 29 April - 29 May.. ngam2 sebulan...
kerjanya Stock Take... nampak senang... Nampak jer...

Masa Rehat tengah hari.. ni gambar ape ntah dieorang ni main
Gen,Steph ngan Gwen
Koyoto tengah tidur...


















Kerja dia Isnin sampai jumaat..Jam 7 Van dah sampai kat kolej...sampai MLNG kul 7.20 am..lepak dulu sarapan...kul 8 lebih baru start kerja... sebulan kat sana 3 warehouse kami kira.. Main Warehouse, LTSA dan Open Yardh... Kalu tengah hari lepas makan aku ngan koyoto akan g surau..(2 org jer muslim).. sebelum masuk waktu tu kami tido lu... hahaha.... kul 2 sambung balik.... sampai 4.30....

Ni masa Farewell kak Ruzaini (Betul kot eja nama).. hehehe

Belakang : SuYong,Laurna,Koyoto,Aku,Albert,Steph,Ren
Depan : Elizabeth, Gen, Gwen, Cindy

Walaupun singkat.. bagi aku ok la.. intuk mengisi masa yang terluang ni.. hehehe
dan ada 2nd Batch bulan Julai, aku mintak tapi xde rezeki namun aku masih berharap... heheheh

*MLNG.. Malaysian Liquidfied Natural Gas.. (baru aku tau Gas rupanya.. ingat minyak)hahaha

No comments:

Post a Comment