Pages

Sunday 13 May 2012

Zaman sekolah menengah ku.....


Salam Semua..
Post kali ni aku nak bercerita pasal.. 
zaman sekolah menegah aku..
Aku bersekolah di Sekolah menegah Kebangsaan Agama Tok Bachok,
Bachok , Kelantan...
Form 1 sampai la Form 5...


2004
1 Ibnu Zakuan
Guru Kelas Uztaz Azharan..
aku yg berdiri songkok senget tengah2 tu.. 
hahah.. macam mane boleh senget....

2005
2 Warsh
Guru Kelas Teacher Norma
2 dari kiri barisan belakang tu.... 
mase ni dapat ramai gak kawan baru sebab semua kelas da berpecah..

2006
3 Warsh
Teacher Norma lagi Yang guru Kelas
duduk tengah berdiri tu.. tie pon senget.. 
tak sediapon nak ambil gambaq..

2007
4 Az-Zahrawi
guru kelas Cikgu Adhha ngaja kimia tu...
masa ni aku da start pakai spek da...
mood main2 lagi ni..
maklum lah lepas pmr...

2008
5 Ar-Razi
Teacher Saliza Guru Kelas...
Taun last...
SPM....

*Rindu plak kat sekolah.... hhehehe

No comments:

Post a Comment